was successfully added to your cart.

Online marketing stratégia tervezése

Online marketing stratégia tervezése

CAMINOTECA

A megrendelőnk célja az volt, hogy a webshopja a nemzetközi piacra kilépve a külföldi értékesítéseiket fokozzák. A webshop kampányának stratégiai tervezésében már részt vettünk, így a cég szakembereivel karöltve dolgoztuk ki azt a menetrendet, amelyben a Facebook hirdetések és az Instagramon elhelyezett reklámok játszották a fő szerepeket.

A kampány minden szakaszában részt vettünk. Az online stratégiai tervezés után a kreatív anyagok elkészítését is magunkra vállaltuk, külön ügyeltünk arra, hogy a cég már meglévő grafikai arculatához illeszkedő hirdetéseket hozzunk létre.

Online marketing stratégia

Online marketing stratégia

A közösen kidolgozott online stratégia mentén vezényeltük le a kampányt. A platformonként és kreatívonként bontott részletes beszámoló alapján, a cég vezetővel együtt, folyamatosan monitoroztuk az eredményeket és ennek fényében igazítottuk az egyes hirdetési elemeket és költéseket, célunk a hatékony kampány volt.

A legnagyobb kihívást az jelentette számunkra, hogy egy már meglévő, jól prosperáló vállalkozásnak kellett új, eredeti, ugyanakkor a bevezetett arculathoz illeszkedő elemekből felépítenünk egy nemzetközi kampányt.

A  Marketing stratégia  tervezéséről itt olvashatsz bővebben.

A Kreatio csapata nagyon rugalmas és alapos. Ezek nélkül biztosan nem tudtunk volna együttműködni, hiszen számunkra fontos volt, hogy egy olyan cégtől kapjunk segítséget, akik képesek együttműködni, folyamatosan referálni és szakembereink tudását kihasználva, azt kiegészítve bevezetni webáruházunkat a nemzetközi piacra. A kampány sikere igazolta, hogy jól dolgoztunk együtt.

István OrszáckyTulajdonos

Érdekes kérdéskört feszeget Zoli,

a legújabb SmartBusiness podcastban. //kb 3 perc//