was successfully added to your cart.

Online marketing stratégia tervezése

Online marketing stratégia tervezése

CSE KAMPÁNY

A régió legnagyobb beszállítói konferenciája és vására is ügyfelünk volt.

Az idén nyolcadszor megrendezett China Smart Expo toborzási, kommunikációs és marketing feladatait a Kreatio csapata látta el.

Teljes kampány és azok elemeinek összehangolása

Összetett feladatot kaptunk, ahol a PR, az online marketing és a DM levelek kezelése, a kampány elemeinek összehangolása legalább olyan fontos volt a hatékonyság szempontjából, mint az egyes részfeladatok professzionális kivitelezése.

Online marketing stratégia

Online marketing stratégia

A PR tevékenységnek köszönhetően közel 700 szakújságíró szerzett tudomást a kiállításról és olyan, a gazdasági élet szereplői számára meghatározó orgánumok jelentettek meg cikkeket a rendezvényről, mint a Privátbankár, a Piac & Profit vagy az Origo.

Social media csatornák üzemeltetése

Mi üzemeltettük a China Smart Expo social media csatornáit, a Facebook és az Instagram fiókot. Emellett az online hirdetési portfólió kezelése is feladataink közé tartozott, több millió forintos hirdetési keretet osztottunk fel és mozgattunk olyan módon, hogy az idei rendezvény ismertsége jelentősen felülmúlta az eddig tapasztaltat.
A hirdetések és a kommunikáció szempontjából is fontos volt, hogy egy nemzetközi érdeklődést kiváltó rendezvényt kellett népszerűsíteni. Nem volt elég az angol nyelvű honlap és posztolás, a környező országokban élő potenciális érdeklődőket a saját anyanyelvükön szólítottuk meg hirdetéseinkben. Ennek megfelelően mutálva a szövegeket és a kreatív anyagokat is.

A hirdetések, sajtóanyagok és e-mailek copywriteri feladatai mellett, a kreatívok tervezése és grafikai feladatok ellátása is a feladatunk volt, a kampány tervezés és menedzsment mellett.

A  Marketing stratégia tervezéséről itt olvashatsz bővebben.

Nagyban megkönnyítette a munkánkat a Kreatio csapata. Egy rendezvény kommunikációja, a kampány kezelése nagy hozzáértést és folyamatos jelenlétet, elemzést igénylő feladat. A rengeteg teendő között nekünk erre nem mindig maradt időnk, tőlük azonban nemcsak a számokat, az azokból kiolvasható trendeket, hanem előremutató javaslatokat, ötleteket is kaptunk.

Tóth SándorMarketing vezető

Érdekes kérdéskört feszeget Zoli,

a legújabb SmartBusiness podcastban. //kb 3 perc//