was successfully added to your cart.

BlogEsettanulmányMarketing tervezésReferenciaWebes fejlesztés

Bár, kávézó, éttermi marketing tervezés, stratégia

Éttermi marketing stratégia tervezés

Éttermi marketing stratégia tervezés

Mire jó az éttermi marketing?

#mutimiteszel – elég pár görgetés a legnépszerűbb közösségi hálón és egészen biztosan találunk néhány olyan posztot, amelyikben ételek, éttermek, terítékek szerepelnek. Jó hír ez az éttermek tulajdonosainak, legalábbis azoknak, akik élnek az étteremi marketing adta lehetőségekkel.

A Kreatio csapata nemcsak enni szeret, hanem élvezi azt is, ha segíthet megmutatni egy vendéglátóhelynek, hogyan váljon sikeressé az online térben. Éppen ezért foglalkozunk kiemelten sokat az éttermi marketinggel, aminek bár alapjai a klasszikus online marketing tervezésre rímelnek, azonban néhány speciális területen eltérnek ettől.

Mire kell kiemelten figyelni, ha éttermi marketinggel foglalkozunk? Elsősorban a vizualitásra. Ma egy nagy érdeklődést kiváltó gasztronómiával Facebook oldal legfontosabb eszköze a látvány. A jó minőségű és egyedi élményt közvetítő fotók és az egyre inkább előtérbe kerülő videók nélkül elképzelhetetlen sikeres éttermi marketing kampányt csinálni. A trendekhez igazodó kommunikáció nem ördöngősség, ugyanakkor folyamatos és elkötelezett figyelmet és alkalmazkodást kíván. Erre a szakmájukat magas szinten űző, a vendéglátásban komoly eredményeket produkáló csapatoknak általában nincs ideje. Éppen ezért dolgoztunk ki többféle megoldást az éttermi marketing témájában, hogy minden bisztró és étterem megtalálja a Kreatio kínálatában azt, amelyik számára testhezálló.

 

Éttermi marketing stratégia

Éttermi marketing stratégia

Kidolgoztunk egy olyan képzési programot, amelynek segítségével a helyben dolgozók, minimális napi időbefektetéssel képesek előállítani azt a tartalmat, amely sikeressé teszi éttermi marketingjüket. A Kreatio workshopokkal és tanácsadással, az eredmények kiértékelésével és elemzésével segíti a munkát. Így a trendek figyelése, a változások nyomonkövetése nem terheli meg a személyi állományt, ugyanakkor a helyi jellegzeteségek meg tudnak jelenni a kommunikációban.

 

Éttermi marketing önállóan?

Természetesen arra is lehetőséget adunk ügyfeleinknek, hogy az éttermi marketing feladatok egészét ránk ruházzák. Ilyenkor havi tervezés és rendszeres beszámolók összeállítása segíti a közös munkát. A képi világ megalkotása közös munka, de a tartalom előállítását profi, nagy tapasztalatokkal rendelkező csapatunk magára vállalja.

Komoly referenciákkal rendelkezünk ezen a területen, hiszen a Wasabi éttermek kommunikációjában és éttermi marketingjében tanácsadóként és a stratégia döntések előkészítőiként már évek óta részt veszünk. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy kommunikációs folyamataik kialakításában részt vehettünk.

Emellett végigkísértük a Sushisei webes  tervének megszületését, szakértőként részt vettünk a stratégiai tervezésben és komoly segítséget nyújtottunk a stábnak, hogy elindíthassák éttermi marketing folyamataikat.

 

A  Marketing stratégia  tervezéséről itt olvashatsz bővebben.

A Kreatio csapata nagyon rugalmas, követik és közvetítik az újdonságokat. Jól átlátják a kommunikációs trendeket és segítenek azokat a mi üzletünkre alkalmazni. Ha kell minden ponton besegítenek, de abban is jók, hogy alkalmazottainknak megmutassák, betanítsák hogyan vihetik sikeresen közösségi média oldalainkat, kezelhetik ügyesen folyamatos hirdetéseinket. A kampányainkat nem bíznánk másra!

Debreczeni KárolyA Wasabi marketing vezetője

Érdekes kérdéskört feszeget Zoli,

a legújabb SmartBusiness podcastban. //kb 3 perc//