was successfully added to your cart.

BlogEsettanulmányMarketing tervezésReferenciaWebes fejlesztés

Éttermi webshop fejlesztés, eCommerce üzemeltetés

Éttermi webshop

Éttermi webshop

Éttermi webshop, minek?

Amerikában már a Meki is házhoz szállít, ha egy ilyen óriásnak is szüksége van a vevők megtartásához erre a kényelmi szolgáltatásra, akkor a kisvállalkozásoknak elengedhetetlen az éttermi webshop és a házhozszállítási rendszer, ha sikeresek és népszerűek akarnak lenni.  Ezt ismertük fel, ezért dolgozunk számos olyan megoldással, amelyek segítségével gyorsan és hatékonyan tudjuk felépíteni a házhozszállítási rendszer alapjait és persze az éttermi webshopot.

Mi a Kreationál korszerű megoldásokat alkalmazunk, Javascript és non SQl rendszereket építünk, mert úgy véljük ezekben valósíthatóak meg legjobban azok az éttermi webshopok, amelyek megfelelnek az e-commerce gasztronómiában megfigyelt trendjeinek. Ez ugyanis egy elég speciális terület. Lehet, hogy valaki remek webshopokat épít, ez azonban nem garancia arra, hogy gyorsan és jól el tud készíteni egy házhozszállítási rendszert. Az éttermi webshopok esetében mi saját fejlesztésű Kreatin nevű rendszerünket használjuk alapnak. Ennek és az általunk alkalmazott SCRUM rendszernek köszönhetően fejlesztéseink jól ütemezhetőek, áttekinthetőek, így az éttermek vezetése számára  tervezhetővé válik az üzletág beindítása is. Mivel a házhozszállítási rendszer informatikai hátterének megteremtése szervesen kapcsolódik a logisztikai folyamatokhoz ezért ez nagyon fontos tényező tapasztalataink szerint.

Két legyet egy csapásra?

A házhozszállítási rendszer és az éttermi webshop fejlesztése nemcsak azért nagy kihívás, mert az étterem már meglévő és működő rendszeréhez kell kapcsolódnia, hanem azért is, mert alkalmasnak kell lenie olyan marketing megoldások integrálására, amelyek garantálják az magas kosárértéket és alkalmasak az érdeklődés felkeltésére. A Kreatio által létrehozott éttermi webshopok mindegyike kiemelt és akciós termékek valami happy hour akciók kezelésére. Minden

Éttermi marketing stratégia tervezés

Éttermi marketing stratégia tervezés

Bár érdemes a kettőt együtt kezelni, az éttermi webshop nem egyenlő a házhozszállítási rendszerrel. Az éttermi webshop ugyanis számos marketing megoldásra is lehetőséget kínál az házhoz szállítás kiszolgálása mellett. Hogy milyen eszközöket lehet hadrendbe állítani a siker érdekében? A Kreatio éttermi marketing stratégiákban is jártas csapata ebben is szívesen ad tanácsot. Ügyfeleink igényeinek megfelelően kész akciótervekkel vagy tartalommarketing termékekkel segítünk, hogy az éttermi webshop sikeres legyen és gyors megtérüléssel kecsegtessen.
Ezt a dinamikus termékajánló és AdWords hirdetések létrehozásával, blog és Facebook oldal üzemeltetésével tudjuk garantálni. Emellett alap funkció a Kreationál házhozszállítási rendszer tervezése esetén a Datalayer és a Tag manager funkció integrációja, ahogyan az elhagyott kosár, a kosár mentés és az újrarendelés beépítése is.

Éttermi marketing ? Segítünk!

Kidolgoztunk egy olyan képzési programot, amelynek segítségével a helyben dolgozók, minimális napi időbefektetéssel képesek előállítani azt a tartalmat, amely sikeressé teszi éttermi marketingjüket. A Kreatio workshopokkal és tanácsadással, az eredmények kiértékelésével és elemzésével segíti a munkát. Így a trendek figyelése, a változások nyomonkövetése nem terheli meg a személyi állományt, ugyanakkor a helyi jellegzeteségek meg tudnak jelenni a kommunikációban.

Természetesen arra is lehetőséget adunk ügyfeleinknek, hogy az éttermi marketing feladatok egészét ránk ruházzák. Ilyenkor havi tervezés és rendszeres beszámolók összeállítása segíti a közös munkát. A képi világ megalkotása közös munka, de a tartalom előállítását profi, nagy tapasztalatokkal rendelkező csapatunk magára vállalja.

Komoly referenciákkal rendelkezünk ezen a területen, hiszen a Wasabi éttermek kommunikációjában és éttermi marketingjében tanácsadóként és a stratégia döntések előkészítőiként már évek óta részt veszünk. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy kommunikációs folyamataik kialakításában részt vehettünk.

Emellett végigkísértük a Sushisei webes tervének megszületését, szakértőként részt vettünk a stratégiai tervezésben és komoly segítséget nyújtottunk a stábnak, hogy elindíthassák éttermi marketing folyamataikat.

 

Az éttermi marketing stratégia tervezéséről itt olvashatsz bővebben.

A Kreatio csapata nagyon rugalmas, követik és közvetítik az újdonságokat. Jól átlátják a kommunikációs trendeket és segítenek azokat a mi üzletünkre alkalmazni. Ha kell minden ponton besegítenek, de abban is jók, hogy alkalmazottainknak megmutassák, betanítsák hogyan vihetik sikeresen közösségi média oldalainkat, kezelhetik ügyesen folyamatos hirdetéseinket. A kampányainkat nem bíznánk másra!

Debreczeni KárolyA Wasabi marketing vezetője

Érdekes kérdéskört feszeget Zoli,

a legújabb SmartBusiness podcastban. //kb 3 perc//