was successfully added to your cart.

Online marketing stratégia tervezése

Online marketing stratégia tervezése

GONDOLKOZZ OKOSAN

Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy részt vehettünk a legifjabb vállalkozó generáció tudásának megalapozásában.

A program célcsoportja

A Gondolkozz Okosan program 18 és 30 év közötti diákok illetve pályakezdők számára kínált képzési lehetőséget. Az Európai Uniós forrásból finanszírozott projektben azt a szerepet kaptuk, hogy ismertessük meg ezt az oktatási platformot a lehető legnagyobb arányban a célcsoporttal. Vagyis a 30 évnél fiatalabb felnőtteket kellett elérnünk. Ehhez természetesen a social mediat és a Google eszközeit hívtuk segítségül. A célcsoport eléréséhez szükséges online stratégia kialakítása után indítottuk el a 60 napos kampányt.

Online marketing stratégia

Online marketing stratégia

Aktív hirdetési kampány

Tehát két hónap állt rendelkezésünkre, hogy egy aktív kampánnyal minél több fiatalt érjünk el és a vállalkozói lét iránt érdeklődőket a program honlapjára tereljük, hogy regisztráljanak. Itt tehát elsőként a lead generálás majd a regisztrációra való rávezetés volt a feladatunk. A projektet bonyolító szervezettel szorosan együttműködve dolgoztunk, a képzéseket és szakmai anyagokat ők biztosították, mi pedig ezekhez illeszkedve hoztuk létre a célcsoport ízlésének és érdeklődésének megfelelő kreatív anyagokat. Ezeket felhasználva futtattuk a Google és Facebook kampányt, melynek eredményeként 300 fővel bővült a programra jelentkezők száma.

Kihívást jelentett a speciális célcsoport elérése és érdeklődésének felkeltése, de kampányunkat nemcsak mi, hanem a megrendelő is sikeresnek értékelte.

Nagyon fontos volt számunkra, hogy ez a munka lehetőséget adott arra, hogy segítsük azokat a fiatalokat, akik a holnap gazdaságát építik majd fel.

A  Marketing stratégia tervezéséről itt olvashatsz bővebben.

Profi munka, jó eredmények – ezt vártuk és ezt is kaptuk a Kreatiotól. Mi nem értünk azokhoz a kommunikációs csatornákhoz, amelyeket a képzés által érintett fiatalok használnak, így ebben segítségre volt szükségünk. A munka során sok információt kaptunk és a kampány meghozta a programnak azt az ismertséget, amire szükség volt.

KrizsánTamásTulajdonos

Érdekes kérdéskört feszeget Zoli,

a legújabb SmartBusiness podcastban. //kb 3 perc//