was successfully added to your cart.

Online marketing stratégia tervezése

Online marketing stratégia tervezése

MIDRATE

Egy eredeti és nagy érdeklődést kiváltó magyar startup kommunikációs és marketing feladataival bízták meg cégünket. Komoly kihívást jelentett számunkra, hogy egy új márka és szolgáltatás bevezetését kellett sikeressé tennünk. Nemcsak a cég, hanem a szolgáltatás alapötlete is újdonságot jelentett idehaza és külföldön egyaránt, vagyis egy új piaci szegmens megteremtésében kellett közreműködnünk.

Online marketing stratégia

Online marketing stratégia

PR tevékenység, Facebook kampány

PR tevékenységünknek köszönhetően a legolvasottabb híroldalakon is találkozhattak az olvasók a közösségi pénzváltó nevével, ez jelentős érdeklődést hozott az oldalnak.

Emellett Facebook kampányt is indítottunk, melyet a célközönségek tesztelésével indítottunk.

Grafikai megjelenés

Létrehoztuk azokat a kreatívokat, amelyek meghatározták a cég grafikai megjelenését.

A sajtó és a közösségi média jelenlét megteremtése mellett, melyekhez a szöveges és a képi tartalmakat is létrehoztuk, az egyéb online hirdetéseket is mi kezeltük.

A cég vezetőivel szoros együttműködésben dolgoztuk ki azt a kommunikációs stratégiát, ami a Midrate közösségi pénzváltó működési modelljét, hasznát és jelentőségét is bemutatta.

A  Marketing stratégia tervezéséről itt olvashatsz bővebben.

Egyik nap arra ébredtem, hogy túlterhelődött az oldal. Meglepve tapasztaltuk, hogy az egyik legolvasottabb hazai site-ről érkeznek a látogatók ezrei. Először elcsodálkoztunk, majd eszünkbe jutott, hogy a timingban épp mára időzítette a Kreatiós csapat a PR cikkünk kiküldését. Meglepett minket milyen sikeres volt ez az akció, a mi híreinket addig alig-alig hozták le a lapok.

Bánkuti AttilaAlapító

Érdekes kérdéskört feszeget Zoli,

a legújabb SmartBusiness podcastban. //kb 3 perc//