was successfully added to your cart.

Online ajánlatadó

Online ajánlatadó

 

A B2B szféra egyik leggyakoribb dokumentuma az árajánlat. Akad olyan hazai vállalkozás, ahol napi (!!!) szinten több tucat ilyen készül el. Ezzel nagyon leterhelve az értékesítőket. Mivel az ajánlat kérések száma nehezen tervezhető, ezért nehezen ütemezhető feladat, HR menedzser legyen a talpán, aki kezelni tudja ezt a kihívást! Vagy inkább online ajánlatadó rendszer legyen, mert annak nem jelent nehézséget mindez!

Miről is jó az online ajánlatadó?

Amikor webshopot vagy termékeit bemutató weboldalt készít egy cég, akkor természetes, hogy ezen megadja értékesítő kollégája elérhetőségét, hogy akinek nagyobb mennyiségre vagy egyedi csomagra van szüksége az fel tudja venni a kapcsolatot az illetékessel. De mi lenne, ha tájékozódó kört meg lehetne takarítani? Ha az értékesítőkhöz már valóban csak azok a kérdések futnának be, amelyek valószínűleg adásvétellel zárulnak? Vonzó gondolat és megvalósítható? Egy online ajánlatadó rendszer funkciója ugyanis éppen ez. A kért termékek alapján készít egy kalkulációt a reménybeli ügyfél számára.

“Az online ajánlatadó rendszerek fejlesztése során saját kreatIN™ nevű rendszerünket használjuk alapnak”

Hogy miben más ez, mint egy hagyományos webshop? Elsősorban abban, hogy nem az egyéni vásárlókat, hanem a kiskereskedőket vagy nagyobb megrendeléseket leadó cégeket célozza meg a szolgáltatás. Itt ugyanis megszokott, hogy egy beszerzés előtt, a megalapozott döntés érdekében több helyről kérnek be ajánlatot. Ezeket az online ajánlatadó rendszer automatikusan kiszolgálja. A rendszer képes kezelni egyedi árakat, megadhatóak kedvezményes csomag ajánlatok és alkalmas arra is, hogy egyéni kalkulációkat készítsen, előre megadott paraméterek alapján. Természetesen az online ajánlatadó rendszer minden esetben csatlakozik ügyfeleink már meglévő CRM illetve EPR rendszeréhez. Így teljeskörű szolgáltatást tud nyújtani.

Mi van a gépház alatt?

Az online ajánlatadó rendszerek fejlesztése során saját kreatIN™ nevű rendszerünket használjuk alapnak, mert így hatékonyan és gyorsan tudjuk kiszolgálni ügyfeleink igényeit, ahogyan az általunk létrehozott ajánlatadó rendszer is J Ennek és az általunk alkalmazott SCRUM rendszernek köszönhetően fejlesztéseink jól ütemezhetőek, áttekinthetőek, így a munkánk a cég működésébe jól beilleszhető, a rendszer létrehozása és beüzemelése nem von el komoly energiákat megrendelőnktől.

 

A marketing stratégia tervezéséről itt olvashatsz bővebben.

A gyorsaság is fontos, de ennél nekünk sokkal lényegesebb szempont volt, hogy az elkészült rendszer könnyen integrálható volt a már működő, megszokott programjainkhoz. Így kollégáinknak nem kellett a betanulással, átállással vesztegetniük idejüket. A Kreatioval azért is voltunk nagyon elégedettek, mert az a stratégia gondolkodás, ami a csapatot jellemzi, sok buktatótól megkímélt minket. Az általuk fejlesztett rendszerrel mi is és ügyfeleink is maximálisan elégedettek vagyunk. A Promixnak pontosan erre volt szüksége! Köszönjük.

Gubacsi PéterPromix Gifts vezetője

Érdekes kérdéskört feszeget Zoli,

a legújabb SmartBusiness podcastban. //kb 3 perc//